برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در پایان دیدار مقابل سیاه جامگان که به تساوی یک بر یک انجامید در نشست خبری صحبت کرد:
کد خبر: ۴۷۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 17 August 2017
به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار مقابل سیاه جامگان که به تساوی یک بر یک انجامید در نشست خبری صحبت کرد:
بخشی از تمرکزمان به خاطر بازی با الاهلی را از دست دادیم
ما امروز شاهد قانون قدیمی فوتبال بودیم و مشخص شد تیمی که از شانس‌های خودش استفاده نکند، یا مساوی می‌کند یا می‌بازد.بعد از آن تمام تلاش‌های ما بی‌تأثیر بود. شاید بخشی از تمرکزمان به خاطر بازی پیش‌رو با الاهلی از دست دادیم. متأسفم برای هواداران با این همه تعدادی که آمده بودند نتوانستیم یک برد خوب را به آنها هدیه بدهیم. ما می‌دانیم لیگ سخت خواهد بود و از این نتایج رخ خواهد داد اما بازی‌، بازی‌ای بود که نباید ۳ امتیاز را از دست می‌دادیم.
آن خطا را از هواپیما هم می شد دید
ما دلایل زیادی داریم برای عدم رضایت از داوری؛ خیلی لحظات چالش‌برانگیز به نفع ما بود اما برخی چیزها را از توی هواپیما هم می‌توان دید. در مورد بخش‌های دیگر بازی هم طبیعی است که نمی‌توانیم همیشه حمله کنیم. می‌خواستیم از طریق شانس‌های پاس‌کاری به گل برسیم که اگر دقت لازم را داشتیم می‌توانستیم به هدف‌مان برسیم. باید گل می‌زدیم، گل علیپور هم احتمالاً سالم بود اما اینطوری است دیگر! من نمی‌دانم چرا قوی‌تر از داور باشیم. داور باید محترمانه و صادقانه قضاوت کند او به تمام وظایفش عمل کرد.من به شخصه از این داوری راضی نیستم. این تصمیم باشگاه است که اعتراض بکند یا نه. اشتباه همیشه پیش می‌آید مشکلی نیست اما وقتی اشتباهات همه به یک سمت باشد عجیب است.
آنها تنها یک شانس گل داشتند
نمی‌دانم مشکل کجا بود. ما خیلی فرصت گل ایجاد کردیم آنها تنها یک شانس گل داشتند. نمی‌دانم کجای کارمان ایراد داشت؟ شما از کجا می‌دانید چه ترکیبی مقابل الاهلی به میدان می‌رود من به محرمی استراحت دادم زیرا او در یک بحران کوچک قرار داشت و به سیدجلال حسینی هم بازی دادم چون رهبر و کاپیتان ما است.باید بیشتر و بیشتر گل زد ما خیلی فرصت گل ایجاد کردیم پنالتی هم داشتیم گل دوم وضعیت را برای ما راحت‌تر می‌کرد. اما وقتی نتیجه یک بر صفر است همیشه به حریف امید جبران می‌دهد. به سیاه جامگان هم تبریک می‌گویم که تا دقیقه ۹۰ تسلیم نشد. پارسال هم بعد از این که گل می‌زدیم کمی افت بازی داشتیم اما امسال این مسئله کمتر است.
کوچکترین مشکلی با کمال نداشتم
کمال همیشه یک نمونه بازیکن حرفه‌ای بوده و بزرگترین نمونه است. او بعد از عمل جراحی به میدان بازگشته و یک ماه هم زودتر برگشت اما یک اشتباهی هم داشت با او دیروز صحبت کردم می‌توانم بگویم او را برگرداندم و بازپروری‌اش کردم در طول ۳ سالی که اینجا هستم کوچکترین مشکلی با او نداشتم. به هر حال او مشکلی داشته که در کارش تأثیر گذاشته است اما در بازی با الاهلی و عمان حضور خواهد داشت.
فکر می‌کنید من احمقم
این سؤال به خاطر این نیست که پدر بزرگ او هنرپیشه‌ معروفی است. پدر و مادر این بازیکن ایرانی هستند اما چرا از احسان حسینی نمی‌پرسیدید او هم یک نیمکت‌نشین بود آدام مگر چه کرده و چه مشکلی دارد یا چه مشکلی ندارد. ایشان هم حق دارد تا شانس خود را امتحان کند و تلاش کند .این سؤال بدجنسانه است من که بچه نیستم شما جای پسرم هستید و فکر می‌کنید من احمقم. به جز آدام بازیکنان دیگری هم روی نیمکت بودند. احسان پورحسینی روی نیمکت بود چرا از او نپرسیدید آیا آدام همتی را به عنوان بازیکن قبول دارید؟ بازی احسان حسینی را دیده‌اید چرا از او سوال نمی‌‌کنید یا از بشار رسن.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار