نماینده کرج در مجلس:
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: با هر معیاری که به عملکرد شهرداری کرج در دوره چهارم نگاه کنیم، کارنامه این دوره را قابل تقدیر می‌بینیم.
کد خبر: ۴۸۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳ 20 August 2017


عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: در دوره چهارم با مدیریت جهادی شهرداری کرج، شاهد اقدامات بسیار خوبی از جمله احداث، تکمیل و بهره‌برداری از ده‌ها تقاطع غیر همسطح مانند تقاطع غیرهمسطح مهرویلا بودیم.

وی افزود: به طور قطع این پروژه‌های عمرانی بدون بهره‌مندی از مدیریت جهادی، هوشمند و با درایت محقق نمی‌شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در شرایطی که بحران اقتصادی و رکود ساخت و ساز تمامی شهرداری‌های کشور را تحت تاثیر قرار داده، شهرداری کرج توانست با مدیریت هوشمندانه، مرکز استان البرز را تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی کند.

اکبریان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و تغییر تمام اعضای پارلمان شهری کرج در دوره پنجم گفت: انتخاب شهردار حق قانونی اعضای شورای شهر است و انتظار داریم نمایندگان مردم در دوره پنجم، شهرداری جهادی، توانمند، متخصص و انقلابی را انتخاب کرده تا روند توسعه مرکز استان البرز با خللی روبه‌رو نشود.

وی در پایان اظهار داشت: نمی‌توان عملکرد بسیار مثبت شهرداری کرج در دوره چهارم را به راحتی نادیده گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
چرا دادگستری به پرونده تخلف اختلاس یکی از اعضا شورای شهر هشتگرد که اختلاس در بانک دارد خارج از نوبت رسیدگی نمی کند این در حالی است که از طرف بانک واشخاص حقیقی از وی شکایت کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار