فرماندار کرج:
آزادگان سرافراز و جانبازان عزیز گنجینه های بزرگ و با ارزش ایران هستند
کد خبر: ۴۸۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 20 August 2017

به گزارش تابناک البرز، صبح امروز مراسم تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در کرج برگزار شد.

در این مراسکه با حضور زمانی فرماندار کرج برگزار شد، از ازادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

فرماندار کرج اظهار داشت: سرافرازی کشور در مقابل دنیای استکبار حاصل ایثار و فداکاری این عزیزان بوده امنیت و آرامش امروز ما مدیون و مرهون مقاومت و سرافرازی آزادگان سرافراز و جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس و اسارت است.

معاون استاندار البرز خاطر نشان کرد؛ بزرگواری، شهامت و شجاعت آزادگان و جانبازان عزیز باید از طریق نشر تصویری ، نوشتاری و ثبت خاطرات آنها که اسطوره های مقاومت و ایثار هستند در جامعه انعکاس پیدا کند تا نسل جوان امروزی بدانند که در حفظ نظام اسلامی چه سختی هایی کشیده شده است.

وی گفت: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

زمانی در پایان با تقدیر از برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار