با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تیم تحقیقاتی ویژه ای در این واحد دانشگاهی جهت بررسی علل و راهکارهای عملیاتی مواجه با ریزگردها تشکیل شد.
کد خبر: ۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ 15 February 2015

به گزارش ایسنا، علی محمد صفا نیا با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اثرات این پدیده بر حیات بشری و محیط زیست و دستور دکتر میرزاده، رییس دانشگاه آزاد مبنی بر مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا، گروه ویژه ای زیر نظر حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران شمال تشکیل شده است که با همکاری گروه محیط زیست این واحد دانشگاهی، مسوولیت بررسی علل و راهکارهای عملیاتی مواجه با پدیده ریزگردها را بر عهده گرفته است.

مشاور ریاست عالی دانشگاه و عضو شورای مجازی بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما به توانمندی گروه محیط زیست واحد تهران شمال و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ایمان قلبی داریم و قدر مسلم با ورود حوزه های علمی و دانشگاهی به این مقوله، شاهد راهکارهای عملیاتی برای رفع این معضل خواهیم بود.

گفتنی است، گروه محیط زیست واحد تهران شمال با 22 سال سابقه علمی، دارای 12 نفر عضو هیأت علمی تمام وقت، 10 رشته گرایش در مقاطع تحصیلات تکمیلی دکتری و کارشناسی ارشد، تألیف و نشر ده ها کتاب و مقاله علمی و دهها طرح پژوهشی درون و برون دانشگاهی را در سوابق علمی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار