نمایندگان مراکز خیریه کشورسریلانکا با حضور در البرز طرح های اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را مورد بازدید قرار دادند .
کد خبر: ۴۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 21 August 2017
به گزارش تابناک : معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: عمده توجه گروه اعزامی مراکز خیریه کشور سریلانکا انتقال و بهره گیری از تجربیات کمیته امداد برای اجرای طرح های کارآفرینی حوزه کشاورزی بود.
شاهین رضایی با تاکید بر توانمندی های بالقوه مددجویان البرزی در زمینه کارآفرینی ، افزود: با توجه به سیاست های جدید کمیته امداد، ورود مددجویان دارای توانمندی کار به حوزه اشتغال الزامی است و برنامه حرکت خانواده های نیازمند به سمت کسب استقلال اقتصادی در ابتدای تحت حمایت قرار گرفتن به آنها ارائه می شود. وی ادامه داد: مدیران و اعضای موسسات خیریه الزهرا (س) و اتحاد محبین اهل بیت (ع) کشور سریلانکا از طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان کارآفرین البرزی بازدید کردند. معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با بیان سابقه بازدید گروه های مختلف بین المللی از طرح های اشتغال مددجویی در البرز افزود : طی سال های گذشته هیات های از کشورهای پاکستان، اندونزی و بوسنی و همچنین آقای سرگئی ناکوزی رئیس فائو در ایران از طرح های اشتغال کمیته امداد بازدید کرده اند .
وی بر تهیه و پخش مستند از زندگی مددجویانی که به واسطه حمایت های کمیته امداد و خیران با ورود به عرصه اشتغال به مرحله خودکفایی رسیده اند و فقر و محرومیت را پشت سر گذاشته اند و در زمره افراد موفق جامعه قرار گرفته اند تاکید کرد .





منبع : سپیدار نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار