معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش اعتبارات برای سرانه دانش آموزان در سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 22 August 2017
به گزارش تابناک : حسین فرزانه معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت پرداخت سرانه دانش آموزی در مدارس دولتی برای سال آینده عنوان کرد: در بودجه سال ۱۳۹۶ مصوب شده که دو افزایش خاص برای سرانه‌های آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مبالغ مربوط به ردیف‌های سرانه نسبت به سال قبل با افزایش حدود ۳۰-۴۰ درصد مصوب شده است، همچنین از محل ردیف درآمد‌های مالیاتی نیز مبالغ جداگانه‌ای برای این امر در نظر گرفته شد.

معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: البته هر دو مورد بستگی به میزان تخصیصی دارد که سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌کند.

فرزانه عنوان کرد: به طور کلی سه نوع سرانه در مدارس وجود دارد که شامل مجتمع‌های شبانه‌روزی، مدارس روستا مرکزی و مدارس عادی بوده که با توجه به شرایط اعتباری برای هر کدام از ردیف‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: برای امسال افزایش مبلغ سرانه از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که تا کنون به طور میانگین ۳۷ درصد آن تخصیص پیدا کرده است و تا پایان سال به تدریج مابقی اعتبار پرداخت خواهد شد که امیدواریم تخصیص ۱۰۰ درصدی برای سرانه مدارس داشته باشیم.




منبع : صبحانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار