معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به نزدیکی پایان فصل تابستان و اوج سفرهای برون شهری گفت: نیروهای امدادی با آمادگی کامل در راه های این استان حضور دارند.
کد خبر: ۴۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 22 August 2017
به گزارش تابناک : داود رجبی روز سه شنبه افزود: باتوجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور است و بخش زیادی از سفرها ازطریق این استان صورت می گیرد ، امدادگران این جمعیت با افزایش 50 درصدی نیروهای خود در پایگاه های مختلف هلال احمر استان البرز مستقر می شوند. 
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان البرز نیز مانند سایر دستگاه های خدمات رسان با اجرای طرح های ویژه برای خدمات رسانی به مردم آماده شده است. 
وی گفت : به همین منظور تیم های امدادو نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی وکمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی این استان ، بویژه محور کرج - چالوس مستقر شده اند. 
رجبی با اشاره به اینکه 16 پایگاه ثابت و سیار و مراکز شعب جمعیت هلال احمر به مسافران خدمات دهی می کند،خاطرنشان کرد که برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 11دستگاه آمبولانس ،2 دستگاه خودروی ست نجات سنگین،3دستگاه ست نیمه سبک هیدرولیک ، 7 دستگاه خودروی نجات ، 2 دستگاه موتورلانس در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امدادونجات بین شهری استان مستقر خواهند بود. 
وی درخصوص نحوه امدادرسانی نیز گفت که درهر یک از این پایگاه ها علاوه بر مواد غذایی و اسکان اضطراری، امدادگران درپایگاه ها حضور دارند که به حادثه دیدگان خدمات رسانی می کنند. 
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز گفت: با هماهنگی های به عمل آمده بین جمعیت هلال احمر و اورژانس یک دستگاه بالگرد نیز برای کمک به آسیب دیدگان حوادث احتمالی در اختیار این استان البرز قرار گرفته است. 
وی افزود: ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان به ویژه مسافران از جمله مهم ترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام تابستان است. 
رجبی اظهارکرد: جمعیت هلال احمر استان البرز با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران جاده ای در قالب اجرای عملیات جست و جو، نجات، آزاد سازی، و انتقال مصدومان در حوادث احتمالی اجرا می شود. 
هموطنان درصورت بروزهرگونه حوادث احتمالی با سامانه تلفنی 112 هلال احمر
در طول شبانه روز تماس حاصل نمایند. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار