فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از رفع تصرف ۹۶ هکتار از اراضی ملی در استان طی پنج‌ماهه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 22 August 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ اردشیر جابری با اشاره به عملکرد یگان حفاظت طی پنج‌ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: در راستای اجرای احکام قطعی قضائی مبنی بر خلع ید همچنین در خصوص اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری؛ از ۹۶ هکتار از عرصه‌های ملی استان البرز خلع ید؛ رفع تجاوز و تصرف صورت گرفته است.

وی افزود: طی این مدت در راستای ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری تعداد ۲۵ فقره تصرفات عدوانی در مساحتی بالغ‌بر ۵۹ هکتار تهیه؛ تنظیم و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: در این مدت و در راستای مقاومت با چرای غیرمجاز و مفرط دام همچنین در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون حفاظت و بهره‌برداری ۱۶ فقره پرونده تخلف به تعداد ۱۰ هزار و ۱۴ واحد دامی تهیه، تنظیم و تحویل مراجع قضائی استان شده است.

جابری خاطرنشان کرد: طی مدت یادشده تعداد پنج فقره تخلف مبنی بر تجاوز به طاق داران شهرستان نظرآباد و اشتهارد تهیه، تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع داده‌شده است.

وی گفت: در این رابطه تعداد ۱۱ نفر دستگیر، چهار فقره وسیله نقلیه و یک دستگاه آلات قطع درختان مذکور کشف و ضبط‌شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گوه حریق، تصرف و چرای غیرمجاز دام مراتب را با سامانه مردمی ۱۵۰۴ در میان بگذارند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار