شورای چهارم که بیش از 90 درصدشان موفق بهجلب رای اعتماد مجدد مردم نشدند، امروز در جلسه ای بدون دستور، با شهردار تهران و مردم پایتخت وداع می کنند.
کد خبر: ۴۸۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 22 August 2017
به گزارش تابناک : جلسه 371 شورای شهر تهران امروز در حالی آغاز شده که نمی توان شماره 371 را به آن اختصاص داد چرا که این جلسه غیرعلنی، نه شماره دارد و نه دستور جلسه.

با توجه به اتفاقاتی که رخ داده به نظر می رسد جلسه فوق رسمیت نداشته و بیشتر به مهمانی خداحافظی شبیه است که مهمانان ویژه ای اعم از شهردار پایتخت و معاونانش در آن حضور خواهند داشت.

از اتفاقات عجیب دیگر این است که برخلاف جلسات رسمی که در طول 4 سال گذشته برگزار شد، امروز اکثریت اعضا در جلسه خداحافظی حضور پیدا کردند.

اما برخلاف اظهارات مهدی چمران رئیس شورای چهارم شهر تهران، جلسه فوق به صورت غیر علنی برگزار شود تا تعداد جلسات غیر علنی آنطور که چمران آمار داده از 4 به 5 افزایش یابد.

البته بسیاری معتقدند جلساتی که در غیاب خبرنگاران و رسانه ها روزهای یکشنبه برگزار می شد نیز علنی نبوده و به همین علت سخنان چمران را نقد می کنند.

در آغاز جلسه بی نام و نشان شورای چهارم همه خبرنگاران، مسوولان دفاتر و کارشناسان شورا از صحن علنی به بیرون هدایت شدند تا جلسه به صورت غیرعلنی به مدت یک ساعت برگزار شود.

مقرر شده است جلسه امروز شورا در دو بخش غیرعلنی به مدت یک ساعت و مابقی آن به صورت علنی با حضور خبرنگاران برگزار شود.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار