تحقیقات نشان داده است که روز به روز بازاریابی اینترنتی رو به پیشرفت می باشد روش های مختلفی برای ورود به کسب و کار اینترنتی وجود دارد از مهمترین روش های طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات گوگل می باشد.
کد خبر: ۴۸۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 23 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت الف،شما براساس میزان بوجه و همچنین زمانی که در اختیار دارید میتواند اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید طراحی وب سایت اولین قدم برای ورود به دنیای مجازی می باشد اما به تنهایی این روش نمیتواند موجب موفیقت شما در فضای اینترنتی شود چرا که ممکن است وب سایت شما زیر انبوهی از وب سایت های دفن شود پس به همین خاطر نیازمند این می باشد تا وب سایت خود را با استفاده از سئو سایت یا با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز در نتایج موتورهای جستجوگر قرار دهید تا بدین وسیله وب سایت شما با افزایش بازدید و در نهایت افزایش فروش  منجر شود.
 
سئو سایت نیازمند زمان می باشد اما تبلیغات گوگل به محض ایجاد در نتایج عالی موتورهای جستجوگر قرار میگرد شما برای تبلیغات گوگل نیازمند این هستید یک پنل تبلیغات گوگل را خریداری کنید و آن را شارژ کنید و تا زمانی که پنل شارژ داشته باشد تبلیغات در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجوگر قرار میگرد اما بهینه سازی سایت یا سئو به این گونه نمی باشد چرا که نیازمند زمان می باشد زمانی بیش از شش ماه که در این مدت شما باید وب سایت خود را برای به دست آوردن نتایج برتر بهینه سازی کنید از مهمترین اقداماتی که شما در زمان رسیدن به نتیجه با استفاده از سئو سایت باید انجام دهید میتوان به ایجاد محتوا ، ساخت لینک داخلی و خارجی  و... اشاره کرد.
 
سئو سایت و تبلیغات گوگل دو روش بسیار مهم برای افزایش فروش می باشند
 که شیوه رسیدن به نتیجه در هر دو روش متفاوت می باشد از مهمترین تفاوت های این دو روش میتوان به :

سئو سایت نیازمند زمان می باشد اما تبلیغات گوگل در اندک زمانی و به محض واریز پول و فعال کردن تبلیغات در نتایج ظاهر می شوند.

هزینه ای که برای سئو سایت پرداخت می شود قطعا خیلی پایین تر از آن است که شما باید برای تبلیغات گوگل پرداخت کنید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار