وزیر دادگستری:
وزیر دادگستری روابط بین قوای جمهوری اسلامی را مطلوب دانست و گفت : سران قوا برای افزایش اشتغال و رفع مشکلات کنونی جامعه با زبان تفاهم و همدلی گفت و گو کنند.
کد خبر: ۴۸۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 23 August 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدعلیرضا آوایی چهارشنبه شب درحاشیه نشست با فعالان اقتصادی سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما افزود : باید برای رفع مشکلات کشور مسوولان جمهوری اسلامی وحدت داشته باشند و با این رویکرد می توان جامعه ای معنوی را در ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی اظهارداشت : روابط قوا نظام جمهوری اسلامی اکنون برای رفع مشکلات کشور مطلوب است و انتظار داریم در چهار سال آینده این روند بیش از پیش بهتر شود.

وی ادامه داد : تعزیرات حکومتی برای توسعه اقتصادی در کشور از ظرفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و در دولت دوازدهم از این نهاد برای توسعه اقتصادی بهره بیشتری می گیریم.

آوایی خاطرنشان کرد : یکی از دغدغه های اساسی رهبر انقلاب و رئیس جمهوری اجرای دقیق حقوق شهروندی در کشور است و من هم به اجرای این برنامه در ایران اسلامی تاکید زیادی دارم و امیدواریم با درایت مسوولان جامعه این امر مهم نهادینه شود.

وی ادامه داد : مردم ایران اسلامی شایسته بهرمندی از بهترین خدمات هستند و اجرای حقوق شهروندی در کشور مطابق با قانون اساسی است.

وی گفت : دولت مهم ترین دغدغه اش رفع موانع تولید اقتصادی در کشور است و عزمی راسخی در بین مسوولان جامعه برای تحقق این امر در کشور وجود دارد.

علیرضا آوایی وزیر دادگستری به منظور بهره برداری چهار طرح عمرانی و آموزشی شهرستان سرخه عصر امروز به استان سمنان سفر کرده است.

486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا ، در دولت تدبیر و امید در استان سمنان 87 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان تفاهم نامه اجرای طرح های مختلف با بخش خصوصی منعقد شده است.

در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، سال 95 از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار