مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: طرح‌های آبخیزداری در استان بوشهر گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۴۸۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 28 August 2017
سهیل مهاجری بعد از ظهر یکشنبه درحاشیه افتتاح پروژه های عمرانی بوشهر اظهار داشت: در راستای طرح‌های آبخیزداری در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های خوبی نیز در دست اجرا داریم.

وی از واگذاری پنج هزار هکتار اراضی ملی و دولتی استان به شرکتهای صنعتی خبر داد و افزود: اراضی ملی و دولتی واگذاری شده به شرکت صنعتی استان بوشهر در شش شهرستان دیلم، کنگان، تنگستان، دیر، دشتی و دشتستان بوده است که دو شهرستان دیلم و تنگستان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال بنام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» تلاش داریم واگذاری اراضی به مراکز تولیدی به تقویت اشتغال استان کمک کند.

مهاجری همچنین با اشاره به اراضی واگذار شده به شرکت های صنعتی و همچنین شهرک های صنعتی جهاد کشاورزی تاکید کرد: شرکت های مذکور هر چه سریع تر می بایست اقدامات لازم را برای احداث کارگاهای تولیدی در راستای اشتغال جوانان انجام دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اضافه کرد: عرصه های واگذار شده نباید بصورت بکر باقی بمانند و با توجه به تأکید دولت مبنی بر احداث کارگاه و همچنین رفع اشتغال در استان باید شرکتهای صنعتی نسبت به درج آگهی بمنظور عقد قرارداد فی مابین خود و افراد بیکار جهت اشتغال زایی اقدام کنند.

وی گفت: طبق قانون برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، دستورالعمل ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی برای طرح‌های کشاورزی و تولیدی و طرح‌های غیرکشاورزی کاملا روشن و مشخص است و منابع طبیعی استان و همکاران ما در بخش استعداد یابی آمادگی همکاری با متقاضیان دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار