دبیر جشنواره سراسری تئأتر تکخند از تمدید زمان ارسال آثار این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 31 August 2017

به گزارش تابناک البرز، حسین بهزادی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به درخواست مکرر گروه‌های شرکت کننده نسبت به تمدید مهلت ارسال فیلم آثار و با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار برای مرحله بازبینی تا پانزدهم مهرماه تمدید شد.

وی افزود: بسیاری از هنرمندانی که متن‌های نمایشی آنها در مرحله بازخوانی پذیرفته شده درخواست‌های مکرر جهت تخصیص زمان بیشتر برای آماده‌سازی و ارسال فیلم آثار به دبیرخانه داشته‌اند که به همین منظور مهلت ارسال آثار بار دیگر تمدید شد.

بهزادی فر گفت: با هدف رعایت عدالت و ایجاد زمینه رقابت یکسان برای کلیه شرکت کنندگان، گروه‌هایی که آثارشان را تا کنون به دبیرخانه ارسال کرده‌اند نیز می‌توانند تا مهلت تعیین شده مجدداً نسبت به ارسال فیلم آثارشان جهت بازبینی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر زمان بازبینی، زمان برگزاری جشنواره و مراسم اختتامیه نیز به آذرماه سال جاری تغییر پیدا کرد.

دبیر جشنواره سراسری تئأتر تکخند اظهار داشت: هنرمندان سراسر کشور می توانند طرح و نمایشنامه های تک نفره خود را با رویکرد طنز و با توجه به اولویت‌های موضوعی همچون آسیب شناسی سبک زندگی امروز، کودک و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی در خانواده ایرانی، اشتغال و بیکاری و ایران 1404 تولید و به جشنواره ارسال نمایند.

بهزادی فر افزود: نمایش تک نفره طنز و نمایشنامه نویسی از جمله بخش های ششمین جشنواره سراسری تئاتر تکخند هستند.

وی ادامه داد: کلیه امور دبیرخانه این جشنواره از طریق دبیرخانه مجازی جشنواره به نشانی www.artiraniha.ir انجام می‌شود.

پیش از این قرار بود ششمین جشنواره سراسری تئاتر تکخند 23 شهریور ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار