براساس آخرین گزارش مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، ترافیک در محور کرج به چالوس سنگین است.
کد خبر: ۴۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 31 August 2017
به گزارش تابناک : براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در حال حاضر در آزادراه کرج-تهران در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین و در محور کرج به چالوس در ابتدای مسیر در محدوده بیلقان ترافیک سنگین است.
همچنین در محور تهران به آمل در محدوده پلور تا گزنک ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است و تاکنون بارش و یا مداخلات جوی خاصی مشاهده و یا گزارش نشده است.
۱-محور کندوان:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
۲-محور هراز:
تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهدبود.
تردد تمام کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه، جمعه از محور هراز ممنوع است.
۳-محور فیروزکوه:
تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
محور فرعی شمشک - دیزین تا اطلاع بعدی مسدود است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار