اواخر شهریورماه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایشگاه کتاب البرز با حضور 200 ناشر در 100 غرفه اصلی و 40 غرفه جنبی از 19 تا 25 شهریور ماه 96 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 03 September 2017

به گزارش تابناک البرز، ناصر خیلدار صبح امروز در جلسه رونمایی از پوستر نمایشگاه کتاب استان البرز با اشاره به اهمیت ارتقاء شاخص های مطالعه در استان افزود: برپایی نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی است که دستگاه های خدمات رسان استان نسبت به ترویج فرهنگ مصرف صحیح با ایجاد غرفه های فرهنگی اقدام کنند.

وی ادامه داد: زبان هنر بهترین شیوه برای آموزش و ارتقا فرهنگ در حوزه های مختلف است از این رو در نمایشگاه کتاب امسال غرفه های تخصصی در این رابطه اختصاص پیدا خواهد کرد.

خیلدار گفت: در کنار این نمایشگاه هر روز نمایش های طنز برای گروه های سنی کودک و نوجوان اجرا شده، نشست های تخصصی با مسئولان آموزش و پرورش، رونمایی و نقد کتاب، توزیع فیلم های خانگی در روز سینما و برگزاری شب شعر و ادبیات نیز از جمله برنامه های جنبی خواهد بود.

وی افزود: از دستگاه ها و ادارات استان انتظار می رود برای ارتقا شاخص های مطالعه و فرهنگی نسبت به خرید کتاب از نمایشگاه اقدام کنند البته تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار