قائم مقام وزارت راه و شهرسازی خبر داد
قائم مقام وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که با اهتمام دولت تدبیر و امید به رغم تنگناها و مشکلات درمجموع تاکنون یک میلیون و 900 هزار واحد مسکن به متقاضیان در کشور واگذار شده است.
کد خبر: ۴۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 03 September 2017

به گزارش تابناک البرز، احمد اصغری مهرآبادی صبح امروز در مراسم واگذاری 6 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز افزود: پروژه مسکن مهر در سال 86 با احداث یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی کلید خورد که تاکنون تعداد واحدهای واگذار شده به مردم به یک میلیون و 900 هزار واحد رسیده است.

وی گفت: در دولت های نهم و دهم 690 هزار واحد مسکن مهر به مردم واگذار شد لیکن دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات با اهتمام ویژه شمار واحدهای تکمیلی مسکن مهر را به یک میلیون و 900 هزار واحد رساند.

اصغری مهرآبادی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید 55 درصد اسناد اعیانی مسکن مهر از سازمان ثبت اسناد تحویل گرفته شد و بیش از 64 درصد فروش اقساطی مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده است.

وی افزود: در دولت یازدهم زمان بازپرداخت اقساط مسکن مهر از 15 سال به 20 سال و سقف تسهیلات طی 2 مرحله از 25 میلیون به 30 میلیون تومان و 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یافت.

قائم مقام وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه مخالف واگذاری مسکن مهر بدون تامین زیر ساخت ها به مردم هستیم ، گفت: این وزارتخانه به رغم اینکه تعهدات آن فقط تامین زمین و پرداخت تسهیلات است اما در بحث تامین زیر ساخت ها مانند ساخت مدرسه ، درمانگاه ، کلانتری و... ورود کرده است.

وی با بیان اینکه برای تامین زیر ساخت مشارکت دستگاه های متولی در مسکن مهر ضروری است ، بیان کرد: انتظار داریم برای بسته شدن پرونده مسکن مهر تمام دستگاه های متولی پای کار بیایند.

وی گفت: پیش بینی می شود تا سال آینده پرونده مسکن مهر درکشور بسته شود.

اصغری مهرآباد با بیان اینکه در برخی استان ها بدون تکمیل زیر ساخت ها ، مسکن به مردم واگذار شده ، افزود: این اقدام با مشکلات برای مردم همراه شده و وزارت راه وشهرسازی مخالف این روند است .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار