مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز:
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، 14 طرح خیر ساز برای تامین بخشی از نیازهای آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و تربیتی در این استان آماده شد.
کد خبر: ۴۸۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 03 September 2017

محسن مهران نیا در گفتگو با خبرگار تابناک البرز افزود: 500 خیر عضو مجمع خیرین مدرسه ساز البرزهستند که در طول سال با مشارکت و همدلی می کوشند تا بستر لازم را برای تحصیل دانش آموزان در این استان بوجود آورند.

وی از خیرین مدرسه ساز نیک اندیش به عنوان سفیران علم و آگاهی و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت در کشور نام برد و اظهار کرد: خیرین با نگاهی معنوی و دستانی مهربان دغدغه آموزشی و توسعه فرهنگی و علمی در جامعه را دارند لذا به همین خاطر در این راه معنوی گام برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های خیرین نیک اندیش در استان البرز به بخش ساخت کلاس درس و فضاهای مورد نیاز برای دانش آموزان در مدارس بر می گردد، خاطر نشان کرد: به همین دلیل این بزرگواران اقدام به ساخت مدرسه و کلاس های جدید در مناطقی که نیاز به توسعه فضای آموزشی دارند می کنند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یادآور شد: توسط خیرین مدرسه ساز 11 مدرسه برای برخوردار شدن دانش آموزان در مناطقی که با کمبود فضای آموزشی روبروست، آماده شده است.

مهرانی تصریح کرد: برای ساخت هر کلاس درس در این مدارس 100 میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: خیرین نیک اندیش اقدام به ساخت 3 سالن چند منظوره در مدارس البرزبرای ارائه خدمات آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و تربیتی به دانش آموزان در فضایی مناسب نیز کرده اند.

وی گفت: برای ساخت هر سالن 85 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه رشد سالانه جمعیت دانش آموزی به دلیل مهاجرت در البرز بیش از سه درصد است ادامه داد: در این استان 2 هزار و 443 آموزشگاه دولتی و غیر دولتی فعال است که 48 درصد این مدارس دوشیقته هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: 30 درصد بنای فضاهای آموزشی در این استان فرسوده است که نیاز به تخریب ،بازسازی و مقاوم سازی دارد.

مهرانی یادآور شد: هر ساله به رغم شرایط نامناسب اقتصادی در جامعه ، خیرین نیک اندیش به میدان خدمت به دانش آموزان می آیند تا با ساخت کلاس درس و سالن ، تعمیر،بهسازی و تجهیز مدارس به امکانات مورد نیاز به وظیفه خطیر دینی و ملی خود در راه رشد و بالندگی کشور عمل کرده باشند.

وی تاکید کرد: بهترین لحظه زندگی یک خیر نیک اندیش در این حرکت خداپسندانه را همان لبخند شادی حضور دانش آموزان در مدارس تشکیل می دهد.

استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار