حجت‌الاسلام والمسلمین "علیرضا کرمی" با ۲۹ سال سابقه خدمت که ۱۵ سال در نیروی زمینی سپاه و ۱۴ سال در بسیج بوده است، به عنوان "مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز" معرفی شد.
کد خبر: ۴۸۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک : ظهر امروز در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز، مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سعیدی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی(ع)، اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

در این مراسم از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد به عنوان مسئول سابق دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز با سابقه 10 سال خدمت در این پست قدردانی به عمل آمد و وی از سوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه به عنوان " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه" معرفی شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین "علیرضا کرمی" با 29 سال سابقه خدمت که 15 سال در نیروی زمینی سپاه و 14 سال در بسیج بوده است، به عنوان "مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه استان البرز" معرفی شد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار