ناظر سازمان قطار شهری کرج از ورود جدی شورای شهر به موضوع مترو این کلانشهر در چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 05 September 2017
به گزارش تابناک : محمدحسین خلیلی اردکانی اظهار کرد: قطار شهری کرج در زمان مجلس ششم بنیان نهاده شده اما از آن زمان تا کنون این پروژه معطل مانده است.

خلیلی اردکانی افزود:  قصد ما این است که به صورت جدی به این موضوع ورود کنیم بنابراین باید قبل از هر چیز با استانداری البرز، سازمان قطار شهری، شستا و همه کسانی که با این موضوع درگیر هستند صحبت کنیم.

وی در ادامه مترو کرج را مهمترین پروژه این کلانشهر، عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوع باید به ثمر برسد اما در حال حاضر چون شورا به تازگی تشکیل شده و شهردار کرج نیز هنوز تایید نشده و به صورت سرپرستی اداره می‌شود باید طی چند روز آینده به این موضوع به صورت جدی وارد شویم.

این عضو شورای شهر کرج ادامه داد: در هر حال ما باید به حرف همه طرف‌های این پروژه گوش و این موضوع را در صحن علنی مطرح کنیم، ولی در حال حاضر پیش از ورود جدی به موضوع و شنیدن دلایل همه طرف‌ها نمی‌توان صراحتا در مورد آن اظهار نظر کرد.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص حاشیه‌های انتخاب شهردار کرج گفت: گزینه ما آقای سلیمی بود که رای نیاورد اما برای سرپرستی در شهرداری تهران 20 رای از 21 رای شورا را کسب کرد. در هر حال اگر آقای نصیری مشکلی نداشته باشد و تایید شود ما نیز همراهی خواهیم کرد زیرا برای ما فرقی نخواهد داشت که شهردار گزینه ما بوده یا خیر .

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: بنای ما این است تا دست در دست هم بدهیم و مشکلات شهر کرج را حل کنیم، در این راستا در کنار همه اینها بر شفافیت نیز تاکید خواهیم داشت.

وی در پایان در خصوص مهمترین معضلات شهر کرج که شورای شهر باید به آن ورود کند نیز گفت: ترافیک، مسائل زیست محیطی و مسائل اجتماعی از مهمترین موضوعاتی که باید دنبال شود و شفافیت مجموعه نیز مد نظر است . 

 




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار