فرمانده پلیس راه البرز خبر داد
فرمانده پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روزآینده و اوج سفرهای تابستانی، مسافران قبل از شروع سفر حتما از وضعیت ترافیکی راه‌های این استان به ویژه محور کرج - چالوس مطلع شوند.
کد خبر: ۴۸۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 05 September 2017

سرهنگ رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با تابناک البرز اظهار داشت: دراین شرایط هموطنان می‌توانند درصورت ترافیک از محورهای جایگزین بویژه برای سفر به شمال کشور استفاده کنند تا از ایجاد ترافیک های طولانی پیشگیری شود.

وی اضافه کرد: هموطنانی که قصد سفر دارند نسبت به توزیع ساعت سفر خود اقدام کنند، تا شاهد ترافیک سنگین تری در محورهای استان البرز نباشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از بیشترین عامل تصادفات خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که رانندگان حتما در زمان های مختلف استراحت کافی داشته باشند تا سبب بروزحوادث رانندگی نشوند.

وی گفت: یکی ازراه های خروجی ازجاده کرج -چالوس ، جاده نوجان - آتشگاه است که درموقع افزایش سفر سبب گره ترافیکی دراین مسیر می شود که رانندگان با توجه به شرایط خاص محور ،توصیه های ماموران پلیس راه را رعایت کنند.

گودرزی یادآورشد که مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

فرمانده پلیس راه البرز خاطرنشان کرد : باتوجه به احتمال ناپایداری هوا و بارش باران در مناطق مختلف این استان بویژه مناطق کوهستانی، مسافران در محدوده ها رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند.

وی در ادامه از مسافران بومی و غیربومی استان البرز خواست از چادرزدن در حاشیه رودخانه ها به طور جدی خودداری کنند.

گودرزی اضافه کرد: باتوجه به فصل تابستان و جذب نشدن آب باران، کمترین بارش احتمال بروز سیلاب وجود خواهد داشت که موجب حوادث ناگواری خواهد شد.

وی افزود: رانندگان هنگام سفر ازسلامتی برف پاک کن و چراغ های خودرو خود اطمینان داشته و با برنامه ریزی مناسب پرهیز ازعجله وشتاب توام با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار