رئیس سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب استانی البرز با حضور ٢٠٠ ناشر از ١٩ تا ٢٥ شهریور ماه برگزار می شود،گفت: بیش از 4 هزار بن کارت در این نمایشگاه توزیع می شود.
کد خبر: ۴۹۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 06 September 2017

به گزارش تابناک البرز، شهرام عالی پور با تاکید بر اینکه در نمایشگاه کتاب استان البرز، بانک شهر همانند گذشته حامی دوستداران و اهالی کتاب و کتابخوانی خواهد بود، افزود:تمام تلاش خود را در جهت ترویج بیش از بیش فرهنگ کتابخوانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به همکاری نزدیک بانک شهر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی، تصریح کرد: با تدابیر مدیرعامل محترم بانک ، مدرن ترین و بهترین دستگاهها و ابزار الكترونيك جهت سهولت در انجام امور بانکی در كليه نمايشگاه هاى استانى بکار گرفته می شود.

رئیس سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر با بیان اینکه بن کارت های نماشگاه کتاب استانی البرز به سهولت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: بیش از 4 هزار بن کارت به مبلغ 2.500.000.000ریال به کلیه دانش آموزان ، دانشجویان،طلاب و متقاضیان با ارائه کارت ملی تحویل خواهد شد.

عالی پور با تاکید براینکه بُن کارت ها در دو نوع ، ۵٠ و ١٠٠ هزار تومان توزیع می شود،گفت:یارانه ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بن کارت ها در نظر گرفته ، معادل ٢٠ درصد مبالغ آنها است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار