در آخرین شب از هفته ششم رقابت های ژوپیرلیگ، شگفتی سازان فصل مقابل میزبان خود متوقف شدند اما همین امتیاز آنها را به یکه تاز جدید بلژیک تبدیل کرد.
کد خبر: ۴۹۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 11 September 2017
به گزارش تابناک : شارلووا در حالی مقابل استاندارد لیژ به میدان رفت که کاوه رضایی را همچنان در ترکیب اصلی خود به همراه داشت با این امید که ستاره ایرانی درست مثل سه هفته گذشته با درخشش خود زمینه برتری تیم و ادامه تاخت و تازها را فراهم کند.
این بازی برخلاف پیش بینی ها چندان جذاب از آب در نیامد تا جایی که سایت اسپورزا در تحلیل بعد از بازی نوشت:
« خشونت حرف اول و آخر در این بازی را زد و اجازه نداد مهاجمان تکنیکی و سرعتی دو تیم بتوانند مثل بازی های قبلی هنرنمایی کنند. نتیجه ای که برای میزبان خوب نبود اما باعث شد تا شارلووا از شکست صدرنشین هفته های قبل نهایت بهره را برده و یکه تاز جدید لقب بگیرد».
کاوه رضایی در این مصاف ۶۲ دقیقه در میدان حاضر بود و جز در چند صحنه نتوانست کار خاصی انجام بدهد تا روز متوسط او بیشتر از همه به چشم بیاید. نمره ضعیفی که رسانه های بلژیکی به ستاره ایرانی دادند نیز مزید برعلت شد تا بیشتر از همه بازی این مهاجم مورد توجه قرار بگیرد؛ بازیکنی که در بازی قبلی دو گل از سه گل تیم را به ثمررسانده بود.
فلیس ماتزو سرمربی شارلووا در پایان با بیان این که "وقتی نمی توانی ببری باید کاری کنی که نبازی” به دفاع از تفکرات تدافعی خود در نیمه دوم بازی پرداخت و گفت:
« یک امتیاز گرفتن در بازی خارج از خانه هم می تواند بک برد بزرگ باشد به خصوص که زمینه صدرنشینی ما را فراهم می کرد. بنابراین در روزی که بازیکنانم فرم مطلوب خود را نداشتند، نهایت تلاش خود برای نباختن را به کار بستند و این قابل تمجید است».

کاوه رضایی






منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار