رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از اعزام ۳۵ هزار زائر البرزی به کربلای معلی خبرداد و گفت: امکانات مورد نیاز موکب‌ها برآورده وسهمیه‌ها به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۴۹۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 12 September 2017
به گزارش تابناک : فتح اله حقیقی، معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز، ۲۱ شهریور در نشست ستاد اربعین استان البرز، اظهارکرد: تاکنون چندین جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم مقدس اربعین حسینی با حضور دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شده است .
وی افزود: ستادهای فرعی در شهرستان‌ها تشکیل شده امسال هم مانند سال گذشته خیرین همراهی همیشگی خود را داشته‌اند تا مکان‌های مورد نظر از سوی ستاد اربعین برای دایر کردن موکب درنظر گرفته شود.
این مسئول بیان کرد: براساس ارزیابی‌ سال‌های گذشته مسنجم‌ترعمل خواهیم کرد و بنابراعلام سازمان حج و زیارت ۸۷۰ نفر تاکنون ثبت‌نام شده‌اند که با شروع اطلاع‌رسانی پیش‌بینی زائر بیشتری را خواهیم داشت.
در ادامه سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: امسال با هدف پذیرایی و برگزاری این مراسم مذهبی از مدت‌ها قبل با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی آماده شده‌ایم .
وی افزود: امسال هم یک مقداری کار باید زودتر شروع شود تا با استقرار امکانات در کشور عراق بتوانیم خدمات‌دهی بهتری داشته باشیم .
این مسئول بیان کرد: ۳۵ هزار نفر در استان البرز زائر برای کربلای معلی خواهیم داشت که تفکیک شهرستانی شده و سهمیه هر شهرستان دراین استان برای خدمات‌دهی بهتر مشخص شده است .
شکری گفت: امکانات مورد نیاز موکب برآورد شده وسهمیه به شهرستان‌ها ابلاغ شده و ۱۷ هزار نفر در بخش طبخ در کربلا و نجف فعالیت خواهند داشت که تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است .
در ادامه حسن مدیر روستا، معاون خدمات شهر شهرداری کرج نیز گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در دو بخش برون و درون مرکز استان البرز پیش‌بینی شده است .
وی ابرازکرد: لایحه ۴۰۰ میلیون تومانی آماده کرده‌ایم و ۲۴۰ خادم در قالب پارکبان برای تنظیف کربلا فعالیت خواهند داشت .
این مسئول بیان کرد: اعزام دستگاه‌های اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه سنگین و خدماتی از دیگر تمهیدات پیش بینی شده است ضمن اینکه برنامه‌های مذهبی ویژه‌ای نیز در داخل شهر با نصب بنر و برگزاری مراسم نوحه‌خوانی خواهیم داشت .






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار