رئیس شورای شهر کرج اظهار داشت: سرانه‌های فرهنگی و هنری در استان البرز نسبت به میانگین کشوری در جایگاه مناسبی قرار ندارد‪.‬
کد خبر: ۴۹۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 13 September 2017
به گزارش تابناک : محمد نبيونى در مراسم (روز ملی سینما) از سری برنامه‌های جنبی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز که شامگاه سه‌شنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم هر روز شاهد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کلان‌شهر کرج باشیم، خاطرنشان کرد: سرانه‌های فرهنگی و هنری در استان البرز نسبت به میانگین کشوری در جایگاه مناسبی قرار ندارد. وی با تأکید بر اینکه با مجموعه جدید شورای شهر کرج آمادگی لازم برای فعالیت و مساعدت به فعالین عرصه‌های فرهنگ و هنر وجود دارد، عنوان کرد: شعار انسان‌محوری در مدیریت شهر کرج همراه با افزایش سرانه‌های فرهنگی به وقوع خواهد پیوست. 
مچنین علی خیلدار بابیان اینکه استان البرز از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است، اظهار داشت: این استان هنرمندان بی‌شماری را به جامعه هنری تقدیم کرده است. وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان بومی استان البرز، افزود: درصدد هستیم بستر فعالیت‌های هنری بیش از گذشته در استان فراهم شود. داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار داشت: همبستگی کاری و عملی خوبی بین فعالان عرصه فرهنگ و هنر البرز دیده می‌شود. وی بابیان اینکه آثار هنری بی‌شماری به کشور عرضه‌شده است، افزود: امیدواریم این مسیر با موفقیت‌های روزافزون توسط هنرمندان طی شود.






منبع : سپیدارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار