مدیریت شهری گذشته ساختمان های زیادی را برای تعیین تکلیف تخلفات شان به کمیسیون ماده 100 روانه کرد؛ از این رو بحث قلع و قمع از جمله مباحثی است که در خصوص ساختمان غیر مجاز اجرایی شد؛ اما متاسفانه شاهد بودیم که سرنوشت خیلی از این ساختمان ها بعد از قلع و قمع به دست فراموشی سپرده می شود.
کد خبر: ۴۹۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 13 September 2017
به گزارش تابناک : از این رو خبرنگار به سراغ رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران رفت و این مسئله را با او مطرح کرد. زهرا صدراعظم نوری در این خصوص گفت: وقتی بنایی به صورت خلاف ساخته می شود و برای تخریب حکم قلع و قمع میگیرد؛  وظیفه مالک است که نخاله های حاصل از قلع و قمع را جمع آوری کند تا سبب آلودگی برای شهروندان نشود.

وی افزود: اما شهرداری باید برای جمع آوری نخاله های ساختمانی الزام ایجاد کند. اگر مالک امکانی برای جمع آوری ندارد، باید شهرداری سازوکاری برای جمع آوری آن تعیین کند و نخاله ها را به محل های دپو ضایعات  منتقل کند.شهرداری با این کار باید هزینه انتقال را از مالک بگیرد. 
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  در ارتباط با روند پیش رو این تخلفات عنوان کرد: با توجه به اینکه معاونت شهرسازی عوض شده و مدیریت شهری تغییر کرده است، امید داریم در این ارتباط شاهد تغییر رویکرد باشیم.

صدر اعظم نوری در پایان گفت: در جلسه ای که با آقای حجت، معاون شهرسازی و معماری خواهیم داشت، بحث های تخریب و.. را مطرح میکنیم و این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا برای معاونت های شهرداری الزام بیاورد.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار