لطفا با مردم صادق باشید
اکثریت مردم با کنار هم گذاشتن خروجی خبرگزاریها و مطبوعات و فضای مجازی و صداوسیما از سفر آخوندی به استان اردبیل، این پرسش را مطرح می کنند که کدامیک راست می گویند!؟
کد خبر: ۴۹۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 15 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، در ادوار مختلف دولت ها، شاید هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم از دیدگاه اغلب مردم استان اردبیل به خاطر اجرایی نکردن مصوبات، وعده ها و شعارهایش "بدقول" نباشد؛ پروژه راه آهن اردبیل-میانه از جمله یکی از این وعده هاست که با وجود تبدیل شدن به مطالبه عمومی مردم استان، همچنان در میان وعده های مسئولان بلاتکلیف مانده است.

این پروژه نه تنها برای دولت بلکه برای وزیر راه و شهرسازی هم هیچ اولویتی ندارد، گواه روشن بر این مدعا بررسی دفاعیات عباس آخوندی در دولت یازدهم به هنگام استیضاح در مجلس بر سر موضوع برخورد دو قطار در محور ریلی سمنان است که برای جلب حمایت مجلس و وعده های همیشگی و تشریح برنامه های این وزارتخانه در توسعه ریلی کشور، حتی در آن شرایط سخت نیز نامی از این پروژه نیاورد!

عباس آخوندی حتی در ارائه برنامه های خود برای تصدی پست وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم هم نامی از پروژه های این وزارتخانه در استان اردبیل و منجمله راه اهن اردبیل نیاورد و برای چندمین بار پیاپی ثابت کرد که در جغرافیایی فکری او، این استان هیچ اولویتی نداشته وندارد.

با این وجود اصرار نمایندگان استان بعد از حمایت تاریخی آنان در رای اعتماد اخیر به عباس آخوندی برای سفر نمایشی او به استان نتیجه داد و وزیر راه و شهرسازی 23 شهریور با کشاندن نمایندگان استان به این سو و آن سو و با برخی کلی گویی ها و افتتاح دوباره یک طرح دست چندمی روانه تهران شد.

آنچه که در این میان دردآور است رفتار سراسر سئوال برانگیز صداوسیمای مرکز استان در مواجهه با این سفر فرمایشی است، به طوری که با وجود انتقادهای شدید اغلب رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و فضای مجازی از این سفر بی ثمر، صداوسیمای اردبیل با تولید رپرتاژی چندش آور و گنجاندن فیلم هایی از مسیرهای ریلی مختلف کشور همراه با چشم اندازهای زیبا با چاشنی وعده های وزیر راه به جای پخش تصاویر دردناک از کارگاههای تعطیل و رها شده پروژه و انعکاس مطالبه مردم، این گونه در اذهان مخاطبان کشور القا کرد که گویی راه اهن اردبیل در مسیر انتهایی افتتاح قرار گرفته و عنقریب سوت قطار در این استان شنیده خواهد شد!

کیست که نداند پخش این رپرتاژ در شبکه های مختلف صداوسیما و ضریب دادن به آن در بخش های مختلف خبری در راستای استفاده بهینه دولت از حربه بودجه رسانه ملی بوده! که اتفاقاً موجب افزایش بی اعتمادی مردم به تلویزیون شده است.

اکثریت مردم با کنار هم گذاشتن خروجی خبرگزاریها و مطبوعات و فضای مجازی از یک طرف و خروجی صداوسیما از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل، این پرسش را مطرح می کنند که به راستی واقعیت چیست و کدامیک راست می گویند!؟ 

انتهای پیام  
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
بدا به حال ما که نماینده به اصطلاح دکترمان انتظارات بحق مردم را رها کرد ودر روز رای اعتماد مجلس به وزرای کابینه دوازدهم برای همین وزیر که کوچکترین توجهی به استان اردبیل ندارد واسطه شد و رای اعتماد گرفت ان نماینده در حقیقت رضایت مردم را که رضایت خدارابدنبال دارد به رضایت حزبی فروخت ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
انتظاری از رسانه میلی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار