وزیر صنعت و معدن تاکید کرد: دستاوردهای گذشته را از دست ندهید تا بتوانیم گام‌های مهمی را در سال ۹۸ برداریم و شما می‌توانید مسیری را که دولت در ابتدا انتخاب کرد ، پاسداری کنید.
کد خبر: ۴۹۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 15 September 2017
به گزارش تابناک : محمد شریعتمداری در نخستین همایش جوانان توسعه و تعالی ایران گفت: من برای دست بوسی رسیدم، شما شایسته هستید بایستید و من دست تک تک شما را ببوسم. خدا شاهد است که این را از صمیم دل می‌گویم. روزهایی را با هم پشت سر گذاشتیم تا یک حماسه دیگر را پشت سر بگذرانیم. روزهای پایانی ۹۵ به لحظه موعود نزدیک می‌شدیم اما فضا سوت و کور بود تا آنکه شما آمدید.

وی ادامه داد: پیش از انتخابات در جلسه‌ای از سختی‌ها و دشورای‌ها و بی مهری‌ها گفتید، اینکه جوانان در حاشیه هستند. در عمل در مدار کارها قرار نمی‌گیرند، گفتید خیلی سختی کشیدیم در دور‌ های قبل هم به صحنه آمدیم انتخابات پرشور آفریدیم و هدف را محقق کردیم اما گاهی بازداشت شده از کار و تحصیل محروم و ستاره‌دار شدیم. اما آمدیم بگوییم ما باز هم پا در راهیم. آن روزها جزو عمر من محسوب نمی‌شود چراکه با نشاط‌ترین لحظاتی بود که در عمرم گذراندم.

شریعتمداری گفت: اگر امروز دور هم هستیم بدانید که در گذشته چنین گردهمایی‌هایی ممکن نبود و امروز حدود دوسال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی وقت داریم. نمایندگان مجلس می‌توانند در زمینه‌های مختلف صحبت کنند و رییس‌جمهور و وزرا را به سوال و حتی استیضاح بکشند بنابراین از شما می‌خواهم که صندلی‌های مجلس را از جوانان پر کنید.

وی تاکید کرد: دستاوردهای گذشته را از دست ندهید تا بتوانیم گام‌های مهمی را در سال ۹۸ برداریم و شما می‌توانید مسیری را که دولت در ابتدا انتخاب کرد ، پاسداری کنید و اگر هر مسئولی از این راه دور شد باید فریاد بزنید و اگر دیدید کسانی هستند که پاشنه خود را به جهتی عکس کشیده‌اند اعلام کنید و ما برای صیانت از این آرا مسئول هستیم.






منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار