مسؤول اورژانس لارستان از افزایش آمار فوتی‌های برخورد 2 خودروی سمند و موتورسیکلت در محور لار ـ بندرعباس به 9 نفر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 16 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:مسعود حاجی رجبی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سانحه‌ای که شامگاه پنجشنبه  23 شهریورماه در محور لار ـ بندرعباس رخ داد، 9 فوتی و 9 مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: بعد از وقوع حادثه و تماس همشهریان با واحد کنترل مرکز اورژانس لارستان بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس 115 برای امدادرسانی و انتقال مصدومین به بیمارستان امام رضا(ع) لار اعزام شد. 

مسؤول مرکز اورژانس لارستان با بیان اینکه به دلیل گستردگی سانحه، نیروهای آتش نشانی، هلال احمر لارستان و مرکز اورژانس گراش نیز جهت افزایش سرعت در امر امداد رسانی و نجات جان مصدومان در محل حاضر شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه، 4 نفر از مصدومان در دم جان خود را از دست داده و مابقی جهت انجام اقدامات درمانی به مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) منتقل شدند.

حاج رجبی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شدت جراحات 5 نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند و 9 مصدوم دیگر نیز برای سیر مراحل درمانی در بیمارستان امام رضا(ع) بستری هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار