مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: ۵۰ پایگاه اورژانس شامل۱۶ پایگاه امداد شهری و ۳۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی در استان بوشهر فعال است.
کد خبر: ۴۹۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 18 September 2017
عبدالرحیم دادجو ظهر امروز در همایش سالروز تاسیس اورژانس 115 با بیان اینکه فاصله اورژانس‌های جاده‌ای استان بوشهر نسبت به متوسط کشوری کمتر است اظهار داشت:فاصله استقرار اورژانس جاده‌ای بطور متوسط در کشور 40 تا 50 کیلومتر است و این در حالی است که این فاصله در استان بوشهر 27 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 49 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در استان بوشهر فعال است تصریح کرد:  47 اورژانس 115  شامل16 پایگاه امداد شهری و  33 پایگاه جاده‌ای در استان بوشهر کار خدمات رسانی به بیماران و سانحه دیدگان انجام می‌دهند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به فعالیت اورژانس هوایی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: این اوژانس که نقش مهمی در رسیدگی به موقع آسیب دیدگان دارد خدمات رایگان و ویژه به بیماران و مصدومان ارائه می‌دهد.

دادجو از نوسازی  تجهیزات آمبولانسی اورژانس استان بوشهر خبرداد و  بیان کرد:  اکنون آمبولانس‌های اوژانس 115 استان بوشهر به آی. سی. یو  و دیگر امکانات درمانی پیشرفته و مدرن  مجهز است.

وی با بیان اینکه  اورژانس 115 استان بوشهر سالانه 30 هزار ماموریت انجام می‌دهند افزود: اکنون  82 دستگاه آمبولانس در اورژانس‌های شهری و جاده‌ای استان بوشهر خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از فعال بودن50 پایگاه اورژانس در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این مراکز امدادی شامل16 پایگاه شهری و  33 پایگاه جاده ای و یک پایگاه امدادی 115 هوایی  است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار