رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: تردد دریایی به جزیره خارگ ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 18 September 2017
مهدی باقری یکشنبه‌شب در نشست ساماندهی تردد دریایی به جزیره خارگ اظهار داشت: اهالی شریف خارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

وی افزود: امشب نشستی در محل شورای اسلامی شهر خارگ به اتفاق اعضای شورا و مسئولان ذی‌ربط برگزار و پس از ارائه توضیحات توسط مدیرعامل شرکت خدمات‌دهنده در خصوص فرآیند ساخت شناور، گواهینامه‌ها و قیمت ساخت و ... تصمیماتی از سوی شورا شهر خارگ گرفته شد.

باقری تصریح کرد: با توجه به استقرار دو شناور دیگر در مسیر خارگ - بوشهر و بالعکس و عزم صرفه اقتصادی شناور سوم برای تردد در مسیر مذکور و همچنین لزوم ارتقای ایمنی و بهبود  کیفیت تردد در مسیر گناوه- خارگ و بالعکس مقرر شد شناور مورد نظر از این تاریخ در مسیر گناوه - خارگ و بالعکس تردد کند.

وی بیان کرد: مقرر شد تا زمان بعدی که شورای اسلامی شهر یا بخشداری خارگ مقرر می‌دارد، شناور مذکور نسبت به ارائه خدمات به شهروندان در حوزه تردد خارگ - گناوه اقدام و نسبت به ارائه یارانه به شهروندان بومی به میزان ٣٠ درصد تا زمان استهلاک کل قیمت مذکور، متعهد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: نرخ بلیط مسافر که توسط کمیته حمل و نقل شهرستان بوشهر تعیین و ابلاغ می‌شود، مبنای قیمت بلیط خواهد بود و مالک شناور حق هیچ‌گونه اضافه کردن بلیط را ندارد.

باقری افزود: ساز و کار و کنترل یارانه لحاظ شده برای شهروندان بومی می‌بایست توسط نماینده عالی دولت در خارگ تعیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار