معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر در این استان در دوره‌های آموزشی اشتغال با هدف خودکفایی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۹۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 18 September 2017
به گزارش تابناک : شاهین رضایی، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اظهارکرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با تعدادی از کاریابی‌های استان البرز در تلاش هستیم تا هرچه بیشتر زمینه اشتغال این جامعه هدف را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: مددجویان مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی این نهاد حمایتی برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: طرح‌های خودکفایی مددجویان با هدف پایداری شغلی، تحت نظارت و راهنمایی کارشناسان اشتغال این اداره کل قرار دارد.
این مسئول بیان کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان است که بیشتر در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود.
رضایی، از صاحبان صنایع ، مشاغل و اصناف در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان دعوت کرد و گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی بسته‌های تشویقی در نظر گرفته که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما، توسط این نهاد پرداخت می‌شود.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار