هفته دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور با جدال دشوار تیم ذوب و فلزات بهار تنها نماینده استان همدان در این رقابت ها آغاز می شود.
کد خبر: ۴۹۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 20 September 2017
هفته دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور با جدال دشوار تیم ذوب و فلزات بهار تنها نماینده استان همدان در این رقابت ها آغاز می شود.

به گزارش ایرنا ذوبی ها که در هفته نخست این رقابت ها با قرعه استراحت روبه رو بودند، حالا باید در ورزشگاه جوانان شهر بهار در فاصله 10 کیلومتری شهر همدان از تیم دالاهو کرمانشاه پذیرایی کند.

نماینده فوتبال بهار پس از وقفه چند ساله در فعالیت فوتبالی بازهم در این عرصه ظاهر شد و با حمایت های زارعی مدیرعامل باشگاه به عنوان یکی از معدود تیم های بخش خصوصی ورزش همدان به تیمداری پرداخت.

این تیم متشکل از بازیکنان و کادر فنی بومی فوتبال استان همدان امیدوار است تا امسال زمینه صعودش به لیگ دسته 2 مهیا شود.

شاگردان حمید شانه ای در تیم ذوب و فلزات بهار سال قبل با اقتدار عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان همدان را کسب کردند تا جواز صعود به لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

** مسیر دشوار ذوب و فلزات بهار در لیگ 3

ذوب و فلزات بهار در گروه سه این رقابت ها با تیم های عقاب(تهران)،آرش ری(تهران)،بیمارستان پارس (تهران)،مهدیه تبریز(آ.شرقی)،عقاب تبریز(آ.شرقی)،ملی پوشان تبریز(آ.شرقی)،آبیدر سنندج (کردستان) ، شهرداری مریوان (کردستان)، آذر یوردشاهین دژ(آ.غربی)،پاس ساوه (مرکزی) ، دالاهو(کرمانشاه) و ذوالفقارکاشان (اصفهان) هم گروه شد.

پیکارهای مرحله اول لیگ دسته سوم با حضور 65 تیم در پنج گروه 13 تیمی برگزار می شود، در این مرحله تیم ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد و در مجموع در 6 بازی میزبان و در 6 بازی مهمان خواهند بود.

در پایان این مرحله تیم های اول و دوم به طور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد، در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.

در مرحله دوم 10 تیم صعود کننده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در سه گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

** آمادگی کامل برای حضور در رقابت ها

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار درباره نخستین بازی این تیم در لیگ دسته 3 فوتبال کشور گفت: برای حضور در این رقابت ها آمادگی کامل داریم هر چند حریفان را نمی شناسیم.

حمید شانه ای افزود: رقابت در لیگ دسته سه بسیار سخت است چرا که در حد انتظار بر مسایل بازی نظارت نیست و مدت زمان برگزاری مسابقات هم بسیار زیاد است.

وی بیان کرد: در فوتبال دسته سه نبرد فیزیکی بسیار مهم است و تیم ها در کنار مسایل فنی باید آمادگی بدنی مناسب نیز داشته باشند.
شانه ای با ابراز رضایت از آمادگی شاگردانش گفت: بیش از 2 ماه تمرین منظم و فشرده را برگزار کردیم و چند بازی تدارکاتی نیز داشتیم که به رفع نقاط ضعف تیم بسیار کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما متشکل از بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی بومی است و امیدواریم در لیگ سه با اتکا با نیروهای توانمند بومی نتایج درخشانی کسب کنیم.

دیدار تیم های ذوب و فلزات بهار و دالاهو کرمانشاه در چارچوب هفته دوم لیگ دسته 3 فوتبال کشور عصر امروز(دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه جوانان بهار برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار