مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: فردا شب مانور مواجهه فرد با قطار در بین ایستگاه امام خمینی (ره) و شریعتی خط یک قطار شهری مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 19 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد اظهار کرد: فردا شب مانور مواجه فرد با قطار از سلسله مانورهای منظم مقابله با شرایط اضطراری، بین ایستگاه‌های امام خمینی (ره) و شریعتی خط یک قطار شهری مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مانور در سال گذشته نیز برگزار شده و فردا شب برای دومین بار با هدف بالا بردن سرعت عمل، آشنایی کارکنان با دستورالعمل‌های موجود و همچنین هماهنگی بین واحدها برگزار می‌شود.

طاهری با بیان اینکه «دستورالعمل برخورد فرد با قطار تدوین شده است»، تصریح کرد: در این مانور، اجرای صحیح دستور العمل مورد آزمون قرار گرفته و همچنین مدیریت مرکز فرمان در اطلاع‌رسانی سریع به مبادی مربوطه سنجیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با بیان اینکه این مانور فردا شب در ساعت 23 انجام می‌شود، بیان کرد: این مانور بعد از ساعت سرویس‌دهی قطار شهری اما با فرض ساعت بهره‌برداری انجام. خواهد شد.

 گفتنی است، شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد برای حفظ آمادگی کارکنان خود در طی سال‌ مانورهای متعدد با موضوعات مختلف برگزار می‌کند.
منبع؛ ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار