مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در گفت‌وگوی تلفنی گفت: خوشحالم که ملکی رک صحبت کرد و همه چیز را گفت تا هواداران در اما و اگر نماند.
کد خبر: ۴۹۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 20 September 2017
به گزارش تابناک : الان که صحبت های آقای ملکی را شنیدم، هنگ کردم. خیلی حرفهای دیگر شنیدم و بسیاری از بازیکنان تماس گرفتند و این موضوع را جویا شدند. از یعقوب کریمی، وریا غفوری، خسرو حیدری و سید حسین حسینی می توانید سوال کنید. فکر نمی کنم این صحبتهایی که به آقای ملکی گفتند، صحت ندارد. من با دو عضو هیات مدیره صحبت کردم. جلسه ای که تشکیل شد، جلسه هیات مدیره نبوده است و تنها دو عضو هیات مدیره و آقای منصوریان حضور داشتند. من با آقایان قراب و زمانی حرف زدم و هر دو گفتند که مخالف این قضیه بودند و هیچ مصوبه ای امضا نشده است. حق من و مجتبی جباری نیست که ۲ ساعت بشینیم. من مشکل مالیاتی نداشتم که بخواهم انجام بدهم. از باشگاه خواستیم که به ما نامه مکتوب بدهد اما به ما نامه ندادند. من ۱۰ بار با آقای افتخاری تماس گرفتم اما ایشان جواب ندادند. امشب من و مجتبی جباری شنیدیم که جلسه ما به بعد از بازی ذوب آهن موکول شده است.
رحمتی در واکنش به خوشحالی برای پنالتی پارس جنوبی: اگر یک نفر از بچه های تیم که کنار من بودند، اگر فقط یک نفر چنین شهادتی داد من برای همیشه از فوتبال می روم و کنار فوتبال نمی آیم. من در گرم کردن سید حسین حسینی نبودم و دلیلش هم این بود که ۵ ساعت زیر سرم بودم. ۹ آمپول مسکن به من زدند زیرا من هفته سختی را به خاطر پدرم سپری کنم. ایشان از من سوال کردند می خواهی کنار تیم نباشی، اما من گفتم نه.
علیرضا منصوریان:
آقای افتخاری من در یک متر جا می خوابم. آقای افتخاری از من سوال کردند مشکل تیم چیست و من گفتم استرس تمام. ضمن اینکه من تصمیم گرفتم به دلیل مشکلات عدیده مهدی رحمتی و مشکلات پدر او از حسین حسینی استفاده کنم و طبیعی است که به دلیل مشکلات رحمتی با ذوب آهن، اگر قرار باشد بازی بعدی حسینی بازی کند الان زمان مناسبی است. آقای افتخاری جان محمدت، راست بگو. آیا من گفتم مهدی رحمتی به گل خورده ما خندیده است؟ آیا ملکی نگفت ما تصاویری داریم که رحمتی باخت تیم را به تمسخر گرفته است؟ آیا من نگفتم دست گذاشتن روی این دو بازیکن تیم ما را به هم می زند؟ شاید من فردا نباشم و الان برای من تصمیم بگیرید.
افتخاری:
من گفتم که مسائل داخلی باشگاه، مسائل خانوادگی است. من خواهش می کنم این بحث ادامه پیدا نکند.
مهدی رحمتی و منصوریان در این لحظه روی خط آمدند و خواهش کردند که افتخاری با صراحت صحبت کند. رحمتی از افتخاری خواست که تکلیف این موضوع را روشن کند و جواب منصوریان را بدهد.
علیرضا منصوریان:
رحمتی بازیکن من است و از او می خواهم سکوت کند. اگر من در استقلال نباشم، هوادار استقلال هستم. آقای افتخاری پرده حیا افتاد. قرار بود همه حرفها داخل ما بماند اما نیست. آیا ملکی به عبداللهی نگفت رحمتی و جباری حق آمدن به تمرین را ندارند و ما اقتدار هیات مدیره را می خواهیم.
افتخاری صحبت های منصوریان را تایید کرد.
ملکی:
منصوریان شما اقتداری ندارید و باید اقتدار داشته باشید.
منصوریان:
شما مگر به تمرین آمدید که اقتدار ببینید؟ مگر شما به من نگفتید تصاویری از رحمتی دارید که تیم را به تمسخر گرفت.
ملکی:
شما مگر نگفتید مهدی رحمتی به جلسه فنی نیامد و ما هر کسی را فرستادیم قبول نکرد در جلسه حاضر شود؟
منصوریان:
من به شما گفتم رحمتی در جلسه شرکت نکرد و من به او گفتم به خاطر نظم تیم و حمایت از رقیبت در جلسه حاضر باید حاضر شوی.
مهدی رحمتی :
شما به من همچین موضوعی را نگفتید آقای منصوریان.
ملکی در این لحظه بلند خندید.
ملکی:
من چیزی که اتفاق افتاد را گفتم. شاهد من آقای افتخاری است و به او اعتماد کامل دارم. ایشان درباره جباری صحبت هایی دارد و همچنین درباره قضیه رحمتی نیز صحبتهایی از سوی منصوریان دارد.
افتخاری:
من همچنان عقیده دارم جای این صحبت ها اینجا نیست و نباید در برنامه مطرح شود.






منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار