رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: امیدواریم با تزریق اعتبار، سه بیمارستان فردیس، سیدالشهدا و کمالشهر تا 18 ماه آینده تکمیل شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 20 September 2017
به گزارش تابناک : حمید درفشی اظهار کرد: در حال حاضر چهار مرکز غربالگری سرطان در البرز وجود دارد.

وی ادامه داد: اولین مرکز غربالگری سرطان تیپ یک در بیمارستان رجایی راه‌اندازی شد و در حال ساخت غربالگری سرطان تیپ دو در بیمارستان باهنر هستیم.

این مسئول با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های بیمارستان‌های البرز خاطرنشان کرد: امروز هیچ‌کدام از بیمارستان‌های استان  تجهیزات قدیمی ندارند.

درفشی توضیح داد: خوشبختانه وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی البرز به نسبت ‌گذشته بسیار مطلوب‌تر شده است و شهروندان در شرایط مناسب‌تری از امکانات موجود بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت سه بیمارستان جدید در استان در حال انجام است، اضافه ‌کرد: مبالغی از محل سفر رئیس‌جمهوری به استان برای ساخت بیمارستان فردیس، سیدالشهدا و کمالشهر دریافت شده و تلاش می‌کنیم پس از دریافت باقی مبالغ، این سه بیمارستان را 18ماهه تکمیل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان گفت: امیدواریم با پیگیری مسولان استان، بودجه مورد نیاز ساخت و تکمیل اختصاص داده شود تا بیش از پیش شاهد محرومیت‌زدایی از سرانه‌های بهداشت و درمان در استان باشیم.  





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار