مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر استان البرز با اشاره به اینکه تفاوت تئاتر با سایر هنرها داشتن مخاطب است گفت: این قشر ضمن اجرای رفتار حرفه ای و هنری باید رفتار اجتماعی و روابط عمومی برای جذب دوستداران به سمت هنری که کارگاه سینما و نمایش های تصویری است داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 20 September 2017
به گزارش تابناک : علی خیلدار افزود: اگر هنر تئاتر تقویت نشود در بخش های سینمایی و نمایشی آسیب خواهیم دید لذا دغدغه مندان باید برای تقویت این عرصه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: با اهتمام اهالی تئاتر می توان برای هنر استان دستاوردهای خوبی داشت و البته البرز اگر چه در حوزه های گوناگون مشکل دارد و متاسفانه یک صندلی تئاتر و سالن مناسب را در آن شاهد نیستیم اما با همین کمبود هنرمندان این عرصه خوش درخشیدند.

خیلدار تصریح کرد: امیدوارم مسئولین البرز شرایط سخت افزاری و امکانات را برای جامعه تئاتر فراهم کنند چرا که این قشر پتانسیل فوق العاده ای دارند و البرز خاستگاه تعزیه در برغان با ۷۰۰ سال  است که ظرفیتی مهم از نظر تاریخی و هویتی هنری برای معرفی کرج خواهد بود.

وی گفت: فعالان حرفه ای تیاتر از بخش استان به سطح ملی راه یافته اند و این مهم موجب مباهات است و این موفقیت ها مرهون تلاش اهالی هنر خواهد بود اما در حوزه اداری سعی در گسترده کردن این مهم داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه وظیفه ما تسهیل گری و حمایت به جای ممانعت و سختگیری است خاطر نشان داشت: تلاش برای ساماندهی و ایجاد زمینه ای برای گسترش فرهنگ تئاتر در البرز خواهیم داشت و کار کردن در این حوزه وظیفه اهالی هنر است تا پرچم تئاتر در سطح ملی و بین المللی را به اهتزار درآورند.





منبع : پیام آشنا البرز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار