فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری از اجراي طرح پاک‌سازي نقاط آلوده در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: بيش از 23 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگير شد.
کد خبر: ۴۹۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 20 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در راستای خواسته شهروندان و برقراری امنیت مردم استان چهارمحال و بختیاری و برخورد با اراذل و اوباش، هنجارشکنان، سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در یکی از محله‌های شهرستان بروجن به مرحله اجرا در آمد.
وی از دستگیری بیش از 23 نفر خرده‌فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: در این راستا دو دستگاه خودرو سواری، 12 دستگاه موتورسیکلت و 12 قطعه لوازم سرقتی خودرو و ... کشف شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از متهمان اقلام قابل توجهی سلاح سرد و غیر مجاز کشف شد خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی فراهم نمودن محیطی امن برای مردم استان است.
غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از مردم استان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص اراذل و اوباش، هنجارشکنان، سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر را از طریق سامانه و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار