اعضای هیئت مدیره سازمان قطار شهری شیراز به مناسبت آغاز سال تحصیلی با افزایش ساعت متروی شیراز در فاز ۲ خط یک موافقت کردند.
کد خبر: ۴۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 21 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسدالله حاجی‌زمانی مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در جلسه هیئت مدیره قطار شهری شیراز گفت: ساعت استفاده از مترو در مسیر چهار راه زند تا میدان گل سرخ "فاز ۲ خط یک" از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۵ به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساعت فعالیت متروی شیراز در این مسیر تا ساعت ۱۲ است افزود: امید است با افزایش ساعت بتوان خدمات بیشتری به شهروندان شیرازی به ویژه دانش‌آموزان ارائه داد.

حاجی زمانی بیان کرد: در حال حاضر و در فاز ۲ خط یک قطار شهری شیراز ایستگاه‌های زندیه، ولی عصر (عج)، فضیلت، شهید دوران و شهید دستغیب فعال است که افزایش ساعت فعالیت همزمان با سال تحصیلی از اول مهر ماه ۱۳۹۶ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ساعت بهره‌برداری فاز یک خط یک متروی شیراز از ایستگاه احسان تا چهار راه زند همانند قبل از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ با سر فاصله ۱۵ دقیقه است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، در راستای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مترو به عنوان سالم‌ترین و امن‌ترین شیوه حمل ونقل درون شهری و نیز به منظور کمک به کاهش ترافیک در روز‌های ابتدائی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز شنبه اول مهرماه تا روز دوشنبه سوم مهرماه، خدمات مترو به صورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز سومین حرم اهل بیت (ع) قرار می‌گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار