پیش بازی تراکتورسازی- پدیده
تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر، روز جمعه میزبان تیم پدیده مشهد است.
کد خبر: ۴۹۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 21 September 2017

 تراکتور راه بردن پدیده را یادگرفته است

 

به گزارش تابناک تبریز؛ تراکتورسازی که در هفته های اخیر از بحران اول فصل با نتایج خوبی گرفته بود کاملا خارج شده است؛ این هفته در تبریز باید به مصاف پدیده مشهد برود.

تراکتور که در این هفته ها در دقایق پایانی نتایج را به سود خود برگردانده باید بازی 15 دقیقه ایانی را به کل دقایق بازی بسط دهد تا بتواند در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شود. شاگردان جوان گل محمدی در این بازی باید مقابل تیم سوم جدول قرار بگیرند. پدیده هفته گذشته سه گل به سایپا زد تا با روحیه به کارش در لیگ ادامه بدهد.  هر دو تیم برای پیروزی بازی می‌کنند در جام حذفی تراکتورسازی توانست در مشهد پدیده را حذف کند و اکنون شاگردان رضا مهاجری به دنبال انتقام هستند. هر دو مربی از حریف خود شناخت کافی دارند.

 
ترکتور با 7 امتیاز در جایگاه نهم و پدیده با 11 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد. تراکتور در صورت کسب هر سه امتیاز این دیدار میتواند چند پله ای در جدول صعود کند.
 
تراکتورسازی و پدیده تاکنون 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که ماحصل آن یک برد، یک تساوی و 4 شکست برای تراکتورسازی بوده است. علی‌رغم آمار ضعیف سرخ پوشان فوتبال آذربایجان مقابل پدیده، تراکتورسازی در 2 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل این تیم، یک برد و یک تساوی کسب کرده است.
 
تراکتورسازی تبریز - پدیده خراسان، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت 19:45
داور: حمید حاج‌ملک، کمک‌ها: محمدجواد مداح و علی اکبر نوری، داور چهارم: سعاد وفاپیشه
ناظر: فریدون اصفهانیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :