در بحبوحه معرفی رنو مگان RS جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، مدیر ارشد رنو اسپورت مصاحبه کوتاهی درباره جنبه‌های مختلف تولید مدل‌های RS بیشتر در آینده داشته است. اگرچه استفاده از نشان RS روی یکی مینی ون هیچ توجیهی ندارد اما یک شاسی‌بلند یا سدان می‌تواند ارزش گونه پرفورمنس را داشته باشد. از میان این دو نوع خودرو، شاسی‌بلند شانس بهتری برای تبدیل شدن به واقعیت دارد.
کد خبر: ۴۹۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 21 September 2017

به گزارش تابناک : Patrice Ratti به خوبی می‌داند شاسی بلندهای سریع تنها توسط برندهای لوکس و برای مشتریان محدودی عرضه می‌شوند. عرضه نسخه اسپورت تر یک شاسی‌بلند برای برند رده میانی‌ای چون رنو یک کار مشکل‌ساز خواهد بود زیرا رنو بودجه محدودی دارد.


همچنین رنو برای اینکه شاسی‌بلندی با نشان و ویژگی‌های RS داشته باشد باید روی هندلینگ و سیستم تعلیق کار بکند. مدیر رنو اسپورت همچنین گفته که این خودرو باید هیجان‌انگیز باشد. Ratti می‌گوید این بخش از شرکت هر مدل تولیدی را به منظور تخمین ویژگی‌ها و احتمال تولید نسخه RS آنالیز می‌کند.


در خبری مرتبط باید گفت مدیر رنو اعلام کرده ساندرو RS تنها در آمریکای جنوبی فروخته خواهد شد و وارد اروپا نمی‌شود زیرا پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی آن نمی‌تواند از عهده قوانین سخت‌گیرانه قاره همیشه سبز برآید.


او همچنین تولید نسخه کوپه از مگان RS را رد کرده است زیرا تقاضا برای این‌گونه  خودروها با افت مواجه شده است.






منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار