استاندار فارس گفت: اگر چه بنا به اظهار مسئولان ذی ربط، بیش از 60درصد از حوادث جاده ای به دلیل خطای انسانی رخ می دهد و این استان به استناد آمارهای موجود بیشترین تلفات جاده ای کشور را دارد، اما باید بپذیریم که در حوزه حمل و نقل جاده ای با وضعیت مطلوب به ویژه در زمینه آزادراه و بزرگراه فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۴۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 22 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار،در حاشیه بازدید از چگونگی عملیات احداث بزرگراه دشت ارژن - قائمیه در کازرون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله طرح های مهمی که پیشرفت و توسعه این استان را به همراه دارد، اجرای طرح های مربوط به حوزه راه و حمل و نقل جاده ای است و بر این باوریم که بهبود وضعیت در این حوزه بر سایر عرصه ها همچون صنعت، تولید، گردشگری و رفاه عمومی تاثیرگذار خواهد بود.
وی ادامه داد: در سال های قبل تلاش ها و فعالیت های بسیاری برای ساخت و تکمیل طرح های حوزه راه و حمل و نقل در این استان صورت گرفته ما نیز مصمم هستیم که به این فعالیت ها تداوم بخشیم از این رو همه کوشش خود را برای شتاب بخشیدن به روند بهره برداری از این طرح ها بکار خواهیم گرفت تا به وضعیت مطلوب نسبی در این حوزه دست یابیم. 
استاندار فارس بیان کرد: ساخت بزرگراه دشت ارژن - قائمیه یکی از طرح های بسیار مهم استان فارس به شمار می آید و با توجه به توانمندی پیمانکار و مشاور این طرح، امیدواریم این پروژه تا شهریورماه سال 97 به بهره برداری برسد.
تبادار افزود: ما نیز می کوشیم با پشتیبانی اعتباری از این طرح زمینه تسریع در اجرای آن را فراهم کنیم. 
در ادامه، استاندار فارس در بازدید از بخش های مختلف طرح بزرگراه دشت ارژن - قائمیه با مدیران این طرح گفت و گو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار