همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس
همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع رژه دفاع مقدس با حضور استاندار ، نمایندگان اردبیل در مجلس و فرماندهان نیروهای مسلح از مقابل مصلای اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 22 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، رژه نیروهای مسلح روز جمعه در اردبیل با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و خانواده‌ های معظم شهدا برگزار شد و حاضران در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
 
سردار جلیل بابازاده ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم گفت: رژه نیروی های مسلح به منظور گرامیداشت یاد جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود تا یادی از رشادت های شهدا و جانبازان کرده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را هم به نمایش بگذاریم.
 
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی روز به روز مقتدر می شود افزود: امانتدار مردم هستیم و برای دفاع از آب و خاک و دستاورد های انقلاب اسلامی با قبول هر شرایط سختی آمادگی داریم.
 
بابازاده گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار اعم از پیر ، جوان ، کارگر ، کارمند ، عشایر ، دانشجو و استاد مشارکت کردند تا کشور ما در برابر استکبار زانو نزند.
 
 
او اظهار کرد: به سبب همین رشادت های مردم بود که از استان اردبیل سه هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب شد.
 
وی بیان کرد: همه وظیفه داریم قدردان این رشادت ها بوده و در مسیر حمایت و پشتیبانی و تامین رفاه حال مردم هم جدی باشیم.
 
مجید خدابخش ، استاندار اردبیل هم در این مراسم با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با محرم گفت: برای همه ما وظیفه است تا همواره به یاد فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم.
 
وی افزود: در دفاع مقدس دشمن تا آنجا که توان داشت برای ضربه به نظام و انقلاب تلاش می کرد ولی به پشتوانه رهبری تمام دسیسه های استکبار نقش برآب شد.
 
استاندار اردبیل بیان کرد: امام راحل با شجاعت به پشتوانه مردمی در برابر توطئه های دشمن ایستاد و با مدیریت عالمانه خود نگذاشت صدمه ای به نظام وارد شود.
 
خدابخش ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی در شرایط کنونی پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است تا به عظمت و اقتدار نظام اسلامی پی ببرد.
 
در این مراسم نیروی های مسلح اردبیل گروه به گروه و یگان به یگان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار