این زندانیان غیرعمد برای مبالغ اندک در زندان بودند که تعدادی از خیرین با پرداخت 255 میلیون ریال زمینه آزادسازی آنها را فراهم کردند.
کد خبر: ۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ 15 February 2015
' ابراهیم سیم دار' روز یکشنبه به خبرنگار تابناك گفت: این زندانیان غیرعمد برای مبالغ اندک در زندان بودند که تعدادی از خیرین با پرداخت 255 میلیون ریال زمینه آزادسازی آنها را فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان انزلی در مجموع ماهانه 10میلیون ریال به 110خانوار تحت پوشش کمک مالی می کند که گرچه اندک ولی همین مبلغ نیز برای خانواده های مستاصلی که سرپرست و نان آورشان در زندان بسر می برد حیاتی است.

سیم دار افزود: با اجاره نمودن فروشگاه داخل زندان سود حاصل از فروش را به حساب انجمن ریخته و از آن محل نیز به خانواده ها کمک می کنیم.

وی از جمله کمک ها به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب برای بازگشت زندانیان آزاد شده به منزل، لوازم التحریر و کیف برای دانش آموزان این خانواده ها و کارت هدیه برای دانش آموزان معدل 20 و سبد کالا ویژه ماه رمضان اشاره کرد.

سیم دار افزود: همچنین یکی از خیرین تعدادی لباس بچگانه برای برای 30 خانواده خریداری و توزیع کرد. 

وی یادآور شد: 20 زندانی غیرعمد زندان انزلی به همراه خانواده هایشان چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی و شروع سالی جدید در کنار هم هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان انزلی در خاتمه از خیرین خواست که برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی با مراجعه به دفتر این انجمن واقع در مقابل زندان انزلی به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار