معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرزگفت: با توجه به شروع ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله حسین (ع)، بیش از 4 هزار و 500 همیار محرم در 3 هزار هیات مذهبی با پلیس همکاری دارند.
کد خبر: ۴۹۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 25 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ رضا نصرتی روز دوشنبه افزود: هیات های عزاداری برای بهتر برگزارشدن آیین عزاداری سید وسالار شهیدان کربلا همکاری می کنند. 
وی اضافه کرد: پلیس محرم یاردر هیات های مذهبی مسئولیت نظم بخشی در معابر و مکان های عزاداری را برعهده دارد. 
نصرتی افزود: هماهنگی و تعامل با کلانتری های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر در زمان حرکت دسته های عزاداری، هماهنگی در استقرار ایستگاه های صلواتی، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف از دیگر وظایف پلیس محرم یار در هیات های مذهبی است. 
وی گفت: هیات های عزاداری هنگام حرکت درمعابر برای پیشگیری از بروز راهبندان،از یک بخش ازخیابان تردد تا مسیر برای عبور و مرور وسایل نقلیه باز باشد. 
وی خاطرنشان کرد: نظم بخشی ایستگاه های صلواتی یکی ازمهمتریت برنامه های امسال بود که باید از برپایی ایستگاه های صلواتی توسط در معابر و میادین پرتردد خودداری تا از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان جلوگیری شود. 
وی تاکید کرد: مسئولان هیات های عزاداری استان موظفند هرگونه حرکت منجر به بی نظمی را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند. 






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار