نمایشگاه دفاع مقدس با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز و فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در منطقه منظریه شهرستان فردیس گشایش یافت.
کد خبر: ۴۹۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 25 September 2017
به گزارش تابناک : فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه سازان جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شده است.سرهنگ پاسدار علی لشکری ، تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم را یادآوری پیام عاشورا دانست و افزود: ما همیشه آماده دفاع از میهن اسلامی هستیم و هفته دفاع مقدس یاد آور دلاور مردی های رزمندگان اسلام است.وی اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی اشاره خوبی داشتند که این انقلابی بودن ادامه دارد و انقلابی هستیم و انقلابی باقی خواهیم ماند.
لشکری گفت: این نمایشگاه در سه بخش جنگ نرم،سخت، نیمه سخت برگزار شد که تلفیقی باشد از زحمات عزیزانمان در عرصه جنگ سخت متحمل می شوند این کار را به گردان امام حسین(ع) واگذار شد.
وی ادامه داد: آثار ادوات ، المانهای و نمادهایی که بیانگر دفاع مقدس به معرض دید عموم گذاشته شد در حوزه جنگ نیم سخت نیروی انتظامی در کنار گردان امام علی (ع) نمایش اقتدار امنیت را برای مردم به منصه ظهور و نمایش گذاشتند به این علت که مردم دلشان گرم و امیدوارم باشند عزیزان جان برکفی هستند برای امنیت آسایش این مردم جان به کف آماده و همیشه بیدارهستند. 
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: سپاه در بخش تعلیم و تربیت وارد شد که با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بسیج خواهران در حوزه جنگ نرم فضا مجازی سپاه تلفیقی از دفاع مقدس و جنگ نرم،سخت و نیم سخت به نمایش گذاشته شود.
این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم مردم دایر است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار