مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: سامانه گرمایشی یک هزار و 800 کلاس درس این استان نیازمند استاندارد سازی است.
کد خبر: ۵۰۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 02 October 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  اظهار کرد: طرح ایمن سازی سامانه گرمایشی مدارس این استان سال 92 آغاز و تا ابتدای امسال در مجموع یک هزار و 540 کلاس درس استان استاندارد سازی شده است.
 
وی ادامه داد: با احتساب این کلاس ها و یک هزار و 933 کلاس درسی که سامانه گرمایشی آنها قبل از این طرح در استان استاندارد سازی شده بودند، مجموع کلاس های درس دارای سیستم گرمایشی استاندارد به سه هزار و 470 فضا تا ابتدای امسال افزایش یافت.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام مجموع اعتبار هزینه شده طرح ایمن سازی سامانه گرمایشی مدارس استان از سال 92 تاکنون را 119 میلیارد ریال عنوان کرد.
 
هژبری با بیان اینکه با وجود اقدام های انجام گرفته یک هزار و 800 کلاس درس مدارس استان همچنان به ایمن سازی سامانه گرمایشی نیاز دارند، یادآور شد: در سال های 94 و 95 اعتبار این طرح بصورت کامل اختصاص نیافت که موجب شد پیشرفت این طرح بصورت مطلوب نباشد.
 
به گفته هژبری، امسال برنامه ریزی لازم برای ادامه طرح ایمن سازی سامانه گرمایشی مدارس آغاز شده که در مرحله نخست استاندارد سازی 50 فضای آموزشی طراحی و برآورد انجام و در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
 
وی مجموع اعتبار مورد نیاز برای استانداردسازی یک هزار و 800 کلاس درس باقیمانده استان را 185 میلیارد ریال اعلام کرد.
 
مدیر کل نوسازی مدارس ایلام، نبود شبکه گاز شهری در روستاهای مناطق محروم و دور افتاده، تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات در ابتدای سال، همزمانی اجرای استانداردسازی سامانه گرمایشی با فعالیت آموزشی مدارس، کمبود گروه های فنی مجرب و ماهر و توان ضعیف مالی پیمانکاران را از چالش های طرح استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس استان برشمرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار