فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف ۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 10 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ سهراب خسروی با تشریح برنامه های نیروی انتظامی در شهرستان البرز ضمن تقدیر ازهمکاری مردم با نیروی انتظامی اظهارداشت: موفقیت های نیروی انتظامی بخاطر همراهی مردم است و تلاش کرده ایم از این ظرفیت برای سر بلندی نظام جمهوری و پیشبرد اهداف نیروی انتظامی بیشترین بهره را ببریم و مردم را همیشه کنار خود داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: حضور فرماندهان در مراسم نماز جمعه و ارائه گزارش عملکرد، برقرای ارتباط با مردم ازسوی نیروهای پلیس به صورت چهره به چهره، ارتقاء اگاهی مردم از آسیب های اجتماعی نیروی انتظامی با نصیب بنر و چاپ بروشور، سی دی و اقلام آموزشی در مساجد، پارک ها و مدارس سطح شهرستان از برنامه های این هفته بود.



سرهنگ خسروی گفت: با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان البرز در شاخصه های کاهش سرقت، افزایش گشت ها و حضور پلیس در صحنه، مشارکت مردم در برنامه های پلیس، افزایش برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی در بخش های سرقت و کشف مواد مخدر در سال ۹۵ جایگاه برتر کشوری را کسب کردیم.

فرماندهی نیروی انتظامی البرز یادآورشد:در مبارزه با کالای قاچاق با جدیت وقاطعیت وارد عمل شده ایم و در این راستابا کشف بیش از دو ملیارد تومان کالای قاچاق درشهرستان تلاش کرده ایم تا به اقتصاد و اشتغال کشور کمک شود.

وی ازکاهش ۱۳ درصدی سرقت درشهرستان البرز هم خبر داد و افزود: با افزایش گشت زنی پلیس در شهرستان فضا را برای متخلفان نا امن کرده ایم و در مسیر امنیت پایدار گام برمی داریم.






منبع : افشاگری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار