دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و آلمان در چارچوب گروه سوم جام جهانی وجوانان در هند از ساعت 18 در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوای هند آغاز شد. نوجوانان ایران که در دیدار اول خود 3 بر یک گینه را شکست داده بودند، با روحیه بالا پا به میدان گذاشتند و خیلی زود در دقیقه ششم توسط «یونس دلفی» به گل رسیدند.
کد خبر: ۵۰۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 11 October 2017
به گزارش تابناک : دلفی در شلوغی جلوی دروازه آلمان و در یک رفت و برگشت یک ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه اولین گل ایران را وارد دروازه ژرمن ها کرد.
بعد از این گل بازیکنان ایران چندین موقعیت مناسب گلزنی را با بی دقتی یا بدشانسی از دست دادند تا اینکه در دقیقه 42 دلفی بار دیگر با ضربه سر از روی یک ضربه کاشته دروازه آلمان را برای بار دوم باز کرد تا نیمه نخست با همین نتیجه پایان یابد.
بازیکنان ایران در این نیمه سه موقعیت تک به تک را توسط «امیرحسین حسین زاده» و «الهیار صیادمنش» از دست دادند. همچنین در دقیقه 15 شوت سرکش و از راه دور دلفی با دیرک افقی دروازه آلمان ها برخورد کرد و به اوت رفت.
تیم ایران در بیشتر دقایق این نیمه توپ و میدان را در اختیار داشت و برتری تاکتیکی و تکنیکی خود را به حریف دیکته کرد. البته آلمان ها نیز به رغم سراسیمه گی و اشتباهات فراوان در دفاع، چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ایران به وجود آوردند که هیچ یک به نتیجه نرسید.
با شروع نیمه دوم، انگیزه و جسارت بازیکنان ایران دو چندان شد و خیلی زود «الهیار صیاد منش» در دقیقه 49 توپ ارسالی دلفی را با ضربه سر به گل سوم ایران بدل کرد.
یک دقیقه بعد «امیرحسین حسین زاده» می توانست در موقعیتی تک به تک دروازه آلمان ها را برای بار چهارم باز کند که توپ وی با بدشانسی از کنار دروازه به اوت رفت.
اما این پایان آتش بازی نوجوانان ایران نبود ودر دقیقه 76 «وحید نامداری» بازیکن تعویضی ایران که به جای دلفی وارد زمین شده بود، با یک فرار استثنایی در موقعیت تک به تک با دروازه بان آلمان قرار گرفت و دروازه ژرمن ها را برای بار چهارم گشود.
تیم ایران با این پیروزی شش امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول گروه سوم ایستاد. تیم آلمان با وجود شکست برابر ایران با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم های کاستاریکا و گینه با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم جدول گروه سوم در پایان دیدار دوم قرار گرفتند.
دیدار تیم های فوتبال نوجوانان کره شمالی و برزیل در چارچوب گروه چهارم نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود زردپوشان برزیلی پایان یافت.
قضاوت این دیدار را «ژایر ماروفه» از آمریکا برعهده داشت.
«عباس چمنیان» سرمربی تیم فوتبال نوجوانان، علی غلام زاده، امیر حسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، احمد جلالی، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، محمد شریفی، محمد قادری، یونس دلفی، امیر حسین حسین زاده و الهیار صیادمنش را در این بازی به میدان فرستاده بود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار