نایب رئیس مجلس گفت: فکر می‌کنم رئیس مجلس صلاح نمی‌داند سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس مطرح شود.
کد خبر: ۵۰۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 11 October 2017
به گزارش تابناک : نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 مهر) پارلمان در تذکری نسبت به مطرح نشدن سوال تعدادی از نمایندگان از رئیس‌جمهور درباره تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسات اعتباری، گفت: 135 نماینده مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری را امضا کرده‌اند.
 
وی خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: سپرده‌گذاران در موسسات اعتباری نظیر کاسپین، آرمان، وحدت و... بلاتکلیف هستند و هنوز پول‌شان را نگرفته‌اند، چرا نمی‌گذارید سوال از رئیس‌جمهور مطرح شود؟
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: مردم چند شبانه‌روز در مقابل قوه‌ قضائیه و استانداری خراسان‌رضوی می‌خوابند، چرا به مشکلات آنها رسیدگی نمی‌شود؟
 
قاضی‌پور افزود: چرا سوال از رئیس‌جمهور را مطرح نمی‌کنید که بیاید در مجلس و پاسخ نمایندگان و سپرده‌گذاران را بدهد؟
 
علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت ضمن وارد دانستن تذکر نماینده ارومیه در پاسخ به تذکر وی، گفت: اقدامات خوبی در زمینه موسسات اعتباری انجام شده و به تدریج مشکلات‌شان یکی یکی حل می‌شود.
 
وی افزود: قوه‌قضائیه، مجلس و بانک مرکزی جلساتی پیرامون وضعیت سپرده‌گذاران موسسات اعتباری داشته‌اند و آقای پزشکیان هم این موضوع را دنبال می‌کند.
 
نایب رئیس مجلس خطاب به قاضی‌پور، گفت: سوال از رئیس‌جمهور باید مطرح شود و تذکر شما در این زمینه وارد است؛ طبق آئین‌نامه داخلی مجلس سوال از رئیس‌جمهور را رئیس مجلس باید به صحن پارلمان ارجاع دهد.
 
مطهری در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم رئیس مجلس صلاح نمی‌داند که سوال از رئیس‌جمهور در مجلس مطرح شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار