قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه در کرج نماد و المانی برای شهر وجود ندارد، گفت: امید است که بنیاد البرز به شهرداری در این زمینه کمک کند.
کد خبر: ۵۰۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 12 October 2017
به گزارش تابناک : مصطفی رضاحسینی در مراسم روز ملی البرز که ظهر امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه شهر کرج دارای بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت است، اظهار داشت: در شهر کرج با انباشت زباله یک هزار و 500 تن روبه‌رو هستیم که کمک مردم را می‌طلبد. 

قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه در شهرداری کرج چند موضوع مرتبط با فرهنگ و تاریخ کرج در دستور کار است، ادامه داد: یکی از این موارد راه‌اندازی خانه هنرمندان بود.

وی با اشاره به اینکه در کرج نماد و المانی برای شهر وجود ندارد، بیان کرد: امید است که بنیاد البرز به شهرداری در این زمینه کمک کند.

رضاحسینی با بیان اینکه باید به بحث سیما و منظر شهری توجه شود، اضافه کرد: البرز استان ویژه‌ای است. 

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با سیمای شهری برنامه‌ای با شورای پنجم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این برنامه با سرعت در حال پیشرفت است که در ماه‌های اخیر در چهره شهر لحاظ شده است.

رضاحسینی با اشاره به احداث پلی بر روی رودخانه کرج، اظهار داشت: این پل دارای 2 لاین گردشگری و پیاده‌روی علاوه بر لاین ماشین رو است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار